Ideální místo pro firemní akce
Hotel Tvrz Orlice**** je ideálním místem pro různorodé firemní akce. Historické prostory s technickým vybavením a zázemím moderního konferenčního centra dodají Vaší akci jedinečnou atmosféru.
Ke každé firemní akci přistupujeme individuálně. Všem našim hostům se vždy snažíme připravit dokonalý zážitek.
- 3 konferenční sály pro celkem 120 osob, 23 pokojů pro 70 účastníku a event manažér k Vašim službám.
- Catering podle Vašich představ, zážitková gastronomie, sklep jako středověká krčma. Zajistíme celodenní chutné občerstvení a nápoje.
- Umíme i zabavit, ve volných chvílích se postaráme o program o všechny.
- Nejkrásnější okolí. Soustředěný klid, nebo plná náruč zážitků? Záleží jen na vás.
Vybavení
- Wi-Fi ve všech prostorách zámku
- Dataprojektor a plátno
- Ozvučení
- Flipchart
- Plazmová televize
- Notebook
- Business služby na naší recepci
Nabízíme pohodlí a nejmodernější technologie, netradiční zámecké prostředí pro konference, stejně tak jako reprezentativní prostory pro společenské události. Organizaci konferencí, seminářů, školení a společenských událostí bychom Vám rádi co nejvíce usnadnili, proto se na nás s důvěrou obraťte a starosti s organizací přenechte nám.
Děkujeme za zájem o naše služby a doufáme, že právě my pomůžeme udělat Vaši akci výjimečnou.
Nejste si jistí, který sál je pro Vás vhodný?
Kontaktujte nás a domluvte si podrobnosti své firemní akce.
Pro Vaše hosty rádi připravíme i večerní program, ať už jde o posezení na terase u grilu, v restauraci nebo sklípku, wellness, sportovní nebo relaxační aktivity podle Vašeho přání.
Banketní mapa








Marián Mikula
Food, Beverage and Event manager